Referenssit
Olemme toimittaneet asiakaspalvelu- ja kontaktienhallintajärjestelmiä usealle toimialalle, kuten energia-, sosiaali- ja terveys-, taksi- ja vuokravälitysalalle.
“LeadDesk Solutionsin puhelinpalvelu on vastannut tarpeisiimme hyvin. Järjestelmää on kehitetty eteenpäin ja olemme saaneet mukaan muutamia omiakin ajatuksia.”
-Jouni Vanhanarkaus, sähkömestari
Tampereen Sähkölaitoksella on ollut asiakkaiden vikailmoituksia vastaanottava puhelinjärjestelmä käytössä 2000-luvun alusta.
Lappeenrannan Fysikaalinen Hoitopalvelu on ottanut käyttöön Automaattisen Vastauspalvelun ajanvarauksessaan.
Joutsen Media käyttää Automaattista Vastauspalvelua asiakas- ja tilaajapalvelussaan.
"TaxiConnect sai tilausvälityskeskuksessamme hyvän vastaanoton välittäjiltä. Automaattiset välityspalvelut ovat olleet mainio lisä palveluvalikoimaamme.
-Esa Niemi, toimitusjohtaja
Jyväskylän aluetaksi Oy on käyttänyt Automaattista Call Centeria vuodesta 2008 ja uusin versio päivitettiin käyttöön lokakuussa 2015.
Katso video yhteistyöstämme Jytaksin kanssa:
Rokua Konserni käyttää Automaattista Vastauspalvelua puhelinpalveluissaan. AVP on ollut käytössä vuodesta 2014. Asiakaspalvelun trendien ja volyymien seuranta on Rokualle erittäin tärkeää, ja se onnistuu vastauspalvelun avulla.
”Vastauspalvelu helpottaa ajanvarauksen henkilöstön stressiä, koska he voivat olla varmoja, että jokainen asiakas tulee palvelluksi.”
-Anne Hillebrandt, toimitusjohtaja
”Vastauspalvelusta on meille paljon apua. Varsinsinkin kollegan poissaollessa vastauspalvelusta on meille suuri apu.”
Asiakaspalvelija, Kuopion työterveys ry